İİBF PERSONELİNİN DİKKATİNE (HGS HAKKINDA)

 

İİBF PERSONELİNİN DİKKATİNE

Üniversitemiz Kampüslerinde yapımı devam eden, Personel Devam İzleme, Temassız Geçiş ve Yaya Geçiş Kontrol Sistemleri Yapımı ve sistemlerini devreye alma işlemleri için, sistemin test çalışmalarına başlanmıştır.

Temassız Geçiş Kontrol Sisteminde kurulan bariyerlerden geçiş yapacak olan tüm personele ait araçlarda HGS (Hızlı Geçiş Sistemi) kartı bulunması gerekmektedir. (HGS’ler PTT’den ve Banka Şubelerinden temin edilebilmektedir) HGS (Hızlı Geçiş Sistemi) kartını temin eden personeller, bilgilerini aşağıda yer alan tabloya uygun bir şekilde, SDÜ Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığına resmi olarak bildirilmek üzere 22.05.2020 tarihine kadar Fakültemize ait nilayyilmaz@sdu.edu.tr e-posta adresine mail olarak göndermeleri gerekmektedir.

SIRA NO ADI SOYADI  PLAKA NO (ARADA BOŞLUK OLACAK) HGS NO GÖREVİ
1   (32 AAA 001)  

- AKADEMİK PERSONEL 

- İDARİ PERSONEL

 

Forma ulaşmak için tıklayınız. 

 

HGS bilgileri sisteme girişi yapılan araçların; HGS RF ID eşleşme işlemleri yapılmak üzere, Batı Kampüsü Camii otoparkında HGS Tanımlama İstasyonu oluşturulacaktır.

Eşleşmenin tamamlanması için, sisteme girişi yapılan tüm araçların 01.06.2020 tarihinden itibaren HGS Tanımlama İstasyonuna Araç Ruhsat fotokopileri ile birlikte götürülmesi gerekecektir.

Yayın Tarihi: 29/04/2020
Okunma Sayısı: 748